Saturday, April 5, 2014

Shaklee April 2014 : OSTEMATRIX

Assalamualaikum...huhu..lamanya dah tak update blog warungvitamin ni.Rase macam dah mula banyak habuk!!!hukhukhuk..(terbatuk2 tokei kedai)

Alhamdulillah..March melabuhkan tirai dengan 1001 kenangan manis..Alhamdulillah, ramai yg sale mencanak naik dsebabkan ESP!memang fenomena yg luar biasa!hebat!mantop!ramai yg xkenal ESP dah mula jatuh chenta & terpikat dgn kehebatannya!!ramai juga yg dah naik rank sbb ESP!walau apapun,March sudah meninggalkan kita,hidup mesti dteruskan & promo baru menyusul tiba!

Untuk April ini, Shaklee telah mengisytiharkan promosi OSTEMATRIX,Beli 6 Percuma 1,khas buat anda semua!taraaaaaaaa....!!!!



Apa ada pada OSTEMATRIX?Apa yg hebatnya OSTEMATRIX ??Haa,walaupun harganya agak rendah berbanding produk Shaklee yg lain,jgn pandang sebelah mata taw! Banyak manfaat OSTEMATRIX ni!Sebelum saya ulas manfaat OSTEMATRIX, mari kita kaji kandungannya terlebih dahulu:


Daripada gambar di atas,kita bole buat perbandingan,produk dari manakah yang mempunyai kandungan kalsium tertinggi.Dan sudah tentulah,manfaatnya lebih baik dr produk dari jenama lain,kan??OSTEMATRIX memang pilihan terbaik buat anda!

Berikut merupakan manfaat yg bole diperolehi kesan daripada penggunaan OSTEMATRIX secara berterusan:


Apakah kebaikan Ostematrix???

1.Menguatkan tulang:
Kalsium menghalang osteoperosis, menguatkan kuku, gigi dan sistem saraf. Kalsium juga merawat tulang reput, menguatkan gusi dan merangsang darah untuk memekat.

2.Memperbaiki kekejangan dan kebas:
Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan mengurangkan kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan artritis.Jadi bila kita bangun tidur,badan akan terasa ringan dan selesa walaupun kita terlalu penat atau tidak cukup tidur.

3.Mengurangkan stress:
Ostematrix mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, membantu tidur yang lebih selesa dan membantu memperbaiki tekanan, mood yang tidak tetap, sakit kepala dan pitam

4.Memperbaiki masalah haid:
Kajian menunjukkan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak meringankan sakit sewaktu haid (senggugut) dan membantu membuang air kecil.

5.Pengalkalian tubuh:
Kalsium adalah mineral beralkali dan berkesan memastikan imbangan pH tubuh. Ianya juga menghalang obesiti diwaktu umur tua.Sangat sesuai bagi pesakit gastrik.


6.Merawat penyakit ricket:
Ostematrix Meningkatkan penyerepan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka dan memperbaiki penyakit periodontal.

7.Mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga:
Magnesium dalam Ostematrix adalah ion positif nombor dua penting didalam tubuh badan kita.Jadi ia berfungsi menjadi pengaktif kepada fungsi enzim dlm badan

8.Memelihara metabolism kerangka dan pertumbuhan otot:
Ostematrix Shaklee mengandungi zink, Boron, Mangan dan Kuprum yang membantu memelihara metabolism kerangka badan.

Siapa yang memerlukan OSTEMATRIX???



Tiada yang terkecuali,semua golongan memerlukan kalsium untuk mengimbangi keperluan badan kita.Jangan berlengah lagi!!!Sementara promosi ini,belilah OSTEMATRIX untuk kegunaan seisi keluarga. Jom hubungi saya untuk mendapatkan bekalan kalsium anda sekarang!!!




No comments:

Post a Comment