Monday, May 11, 2015

Surat Firas Rifqiy buat Pembaca Blog Mummy!



Dear auntie-autie, kawan-kawan , dan semua pembaca blog mummy,

Cantikkan kulit saya?Hihihi..
kalau auntie nak anak auntie kulit cantik,
putih,bersih & gebu macam saya.
Masa hamil, autie mesti minum ESP tau!!

Lepaslahirkan baby, auntie teruskan juga minum ESP.

InsyAllah,anak-anak auntie mesti dapat minum susu auntie sampai 2 tahun..Sebab ESP kan milk booster!

Lepas tu, kulit diorang pasti cantik macam kulit Firas!
Tak ada parut, tak sensitif !!Tiada eczema

Lepas tu kan..jangan order dengan orang lain..order dengan mummy saya.
Sebab mummy saya ada banyak resepi yang best untuk minum ESP.

Mummy saya pon bole bagi FREE EXCLUSIVE CONSULTATION untuk auntie
yang nak fully breastfeed sampai umur anak auntie 2 tahun!
Mummy saya pon bole bagi tunjuk ajar dan tips kawal gula pada auntie yang ade KENCING MANIS masa hamil...! Best kan?

Kalau auntie nak beli ESP & supplemen -supplemen lain, auntie contact terus mummy saya ya!Ini nombor dia :   Suhana 016-7734749


Terima kasih auntie!

Ikhlas,
Muhammad Firas Rifqiy

No comments:

Post a Comment