Friday, March 7, 2014

Hebatnya ESP!!!!





Memang x silap lagi!

Gabungan ESP dgn produk Shaklee yg lain memang akan menghasilkan keputusan yg memuaskan!!

1)Kalau nak kulit yg cantik,anjal, gebu, licin & x berjeragat jom cuba gabungan ESP & Vitamin C.Kenapa ESP?
ESP merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan dan bertindak sebagai agen anti-penuaan. Mengembalikan keanjalan kulit supaya kulit kekal cantik dan gebu. Di samping memperkuat otot sekaligus mempercepat pemulihan luka dan menghilangkan parut.
2)Kalau susu mula merudum, stress, pam berkali2 pon masih kuantiti yg sama, sila cuba ESP & Alfalfa.ESP membekal tenaga segera dan meningkatkan sistem imun sekaligus memulihkan kepenatan, mencegah migrain, insomnia dan gejala stress yang disebabkan kemurungan, kebimbangan, ketakutan, tekanan kerja dan sebagainya
3)Yg sedang hamil, jom cube gabungan ESP , Vitalea & Oste utk kesihatan ibu & anak yg beterusan

4)Yang nk dapatkan berat badan ideal, xnak makan yg berat2, bole tambah ESP dlm set diet anda. Tambahkan Nestum/Oat di dlm ESP anda..mesti kenyang!!!

5)Gabungan ESP, B Complex & GLA amat membantu dlm meningkatkan kesuburan wanita.Genistein yang terkandung dalam kacang soya telah dibuktikan mempunyai keupayaan bagi mencegah pertumbuhan dan menghalang sel kanser darip merebak. Ia berfungsi dengan memusnahkan radikal-radikal bebas dalam sel-sel tubuh kita sebelum radikal bebas sempat bermutasi daripada DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga melindungi dan menjaga rahim dan ovary serta kitaran haid dan prostat.mempertingkat fungsi hormon wanita.Kacang soya adalah tumbuhan yang kaya dengan isoflavon yang berfungsi sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dalam darah disamping mencegah osteoporosis dan penyakit jantung. Ia juga baik untuk mencegah gejala ‘hot flashes’ sebelum menapous dan membantu mencegah kanser serta anemia.
6)Utk pesakit diabetes, gabungan ESP, Zinc & Alfalfa adalah yg tbaik utk mengawal paras gula dalam darah.Kenapa?kerana ESP mengadungi Indeks Glisemik yg rendah

7)Sekiranya anda selalu letih dan tidak bermaya, gabungan ESP & Vitalea adalah paling mantap.ESP Shaklee terbukti berkesan dalam memulih dan member tenaga segera untuk individu yang aktif, ibu menyusu, wanita bekerjaya yang sibuk dan mereka yang mempunyai gaya hidup yang lasak. ESP membekal tenaga segera dan meningkatkan sistem imun sekaligus memulihkan kepenatan, mencegah migrain, insomnia dan gejala stress yang disebabkan kemurungan, kebimbangan, ketakutan, tekanan kerja dan sebagainya.


Jadi apa lagi?Jom cuba ESP! berminat?
Jom PM sy:Suhana 016-7734749

No comments:

Post a Comment