Thursday, March 6, 2014

Energizing Soy Protein (ESP)


Yeeehaaaa!!!!!

Mesti ramai yg melompat bintang kan bile dapat tahu yg promo March 2014 ne adalah ESP!!
Very good deals for everyone!
Ok, why ESP? Ape istimewanya ESP shaklee ne berbanding soy powder jenama lain di pasaran?

1)Energizing Soy Protien atau ESP ini diiktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protien yang sangat tinggi. Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi 'non-GMO' (non genetically Modified Organism yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah. Satu tin ESP 850g dihasilkan daripada 30kg kacang soya yang memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.


2)ESP menyediakan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Turut diperkaya dgn 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur.Kandungan Indeks Glisemik (GI) yang rendah iaitu 39 menjadikan ia sangat sesuai untuk pengidap kencing manis. Satu hidangan ESP bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.


3)Protien adalah asas dan makanan kepada sel. Protien penting untuk pembentukan dan pembaharuan sel. Jadi apabila sel itu sihat dan cukup tenaga akan mengoptimumkan lagi penyerapan nutrien . Oleh sebab itulah ESP terbaik untuk semua keadaan!

Nak Cuba?Jom hubungi saya: Suhana (016-7734749)

No comments:

Post a Comment